top of page

על החיים ועל המוות- מופע פלייבק לעובדי חברת קדישא

עודכן: 10 במרץ 2021

בחודש שעבר קיים פורום חברות קדישא בישראל כנס בנושא קבורה יהודית וביקש את השתתפותינו. כמובן שנרתמנו לאתגר והשתתפנו במופע לעמותת קדישא. אנשים שלרוב אנו פוגשים אותם בחיים רק באירועים טרגים. חלק מהכנס היה פאנל בו הועלו סוגיות איתם מתמודדים עובדי חברת קדישא באופן יומיומי- תקשורת מול בני משפחות, סכסוכים בתוך המשפחה הנעשיים סביב קבורת יקריהם או צפים ברגע משבר, נושאים כספים העולים סביב הקבורה, תנאי העבודה הלא פשוטים, ויחס המשפחות לקבורה דתית ועוד...

פיתוח תוכן לפאנל מקצועי

את הפאנל החשוב הזה ליווינו אנחנו בסצנות תיאטרוניות רלוונטיות. שיקפנו את הקונפליקטים, את הקושי, את נקודות המבט השונות, את חוסר האונים הקיים לעיתים מול המשפחות ואת הקולות הפניימים של העובדים.

לאחר מכן שמענו את הסיפורים אותם הם פוגשים ביומיום ונתנו להם במה, קול, תנועה ומבט. כל זאת באמצעות מופע תיאטרון פלייבק. התרגשנו עם המספרים, צחקנו עם הקהל, הזדהנו עם הקולות האנושיים, האוניברסלים, ועם ההתמודדויות שמצד אחד הן כה ייחודיות ומצד שני בגרעין שלהן מתקיימות בהן סוגיות שמוכרות לכולנו.

התחדד לנו, גם במפגש הזה, כמה תקשורת היא לב העניין, וכמה היכולת שלנו, בכל תפקיד בו אנו נמצאים, להיות קשובים ואמפטים היא המפתח לתקשורת מיטיבה.

רוצים לשמוע עוד פרטים על שילוב קטעי משחק בכנסים מקצועיים? צרו איתנו קשר כאן

מופע תיאטרון פלייבק כנס החברה קדישא

bottom of page