top of page

קדימה מדע- פיתוח מקצועי דרך תיאטרון פלייבק

עודכן: 6 בדצמ׳ 2022

תיאטרון פלייבק ככלי לפיתוח מקצועי

פעם בשנה ארגון "קדימה מדע" מכנס את כל המורים, המטפלים והסייעים שעובדים בתכנית "שלבים" ליום שמחזיר להם על כל העשייה הענפה שלהם כל השנה.

תכנית "שלבים" נותנת שירותי חינוך לילדים חולים בביתם. המורים והמטפלים, מגיעים לבתי התלמידים בתקופת מחלתם, ומספקים שעות לימודיות לילדים בביתם. הקשר הייחודי שנוצר בין התלמיד והמורה שונה לחלוטין מזה הנותר במסגרות הקונוונציונליות, כמוהו גם הקשר שנוצר עם בני המשפחה והצוות החינוכי. המורה נדרש להיות כזה שיכול לחשוב" מחוץ לקופסא" ולהתמודד עם אתגרים שונים ומגוונים מאלו שיפגוש בבית הספר.


מופע תיאטרון פלייבק לצוותים חינוכיים

פגשנו את הצוותים וקיימנו מופע תיאטרון פלייבק לאנשי חינוך. במופע לצוותי קדימה מדע שמענו על אותם אתגרים, על מורכבות המשימות ועל תלמידים ובני משפחה שנכנסו עמוק עמוק לליבם.

קשר כזה עולה בשיקוף המצורף. קשר שקשה להעביר דרך מסך, בין צוות חינוכי של מורה, מטפלת וסייע, לנער שאינו מדבר. כל רצונו של הצוות היה להביא שמחה אל חיי הנער ואל ביתו. בסוף השנה המפגשים הסדירים מגיעים אל קיצם היות והנער כבר בוגר. כששמענו את הסיפור הזה התרגשנו מאוד עם המספרת, שאמרה שהיא רק רוצה לשמוח, ופרידות מעציבות אותה, ונסינו להעביר את השמחה המהולה בעצב הפרידה אל הבמה.


רוצים לשמוע עוד פרטים על פיתוח מקצועי דרך תיאטרון פלייבק ואלתור? צרו איתנו קשר כאן



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page