top of page

זה באמת שיעור אחר- העצמת נוער דרך תיאטרון פלייבק!

עודכן: 6 בדצמ׳ 2022

תיאטרון פלייבק לנוער

פעם בשנה, כבר חמש שנים ברציפות, שאנחנו, תיאטרון פלייבק החבר'ה מאיכילוב, מגיעים לסכם יחד עם אדמה (ADAMA Agricultural Solutions) את הפרויקט המרגש שהם עושים עם עמותת שיעור אחר.

בעזרת עמותת שיעור אחר מתנדבים מטעם אדמה מגיעים לבית ספר בלוד, ופוגשים תלמידים מכיתות ז' לשלל שיעורים מעשירים וחוויתים. בין התכנים שנלמדו השנה ניתן היה למצוא: סינית, מודעות ופרטיות בעולם הסייבר, שיעור בהכנת פורמולציות (תכשירים), המדע מאחורי המוצרים של אדמה, פסולת ומחזור, פסיכולוגיה חיובית, חכמת המונים והשימוש בה באפליקציות ובחיי היומיום, ועוד ועוד..


מה קורה במפגש פלייבק עם בני נוער?

העצמת נוער דרך תיאטרון פלייבק- כל מפגש שלנו עם התלמידים מתחיל בסדנת אימפרוביזציה חוויתית לשחרור ולתרגול הקשבה ונוכחות בכאן ועכשיו, וזורם למופע תיאטרון פלייבק. במופע בני הנוער משתפים בחוויות שלהם מהקורסים הנלמדים ונזכרים בתכנים, בתחושות ובחלומות שהתחילו לחלום לגבי העתיד שלהם. לעיתים בני הנוער מצטרפים אלינו לבמה ומשחקים איתנו כחלק מהצוות! באמצעות השימוש בכלים של הקשבה, ספונטניות ואלתור בני הנוער מקבלים במה וחווים העצמה.

יצאנו מחויכים ונרגשים מהשיתוף פעולה. לא רק זה שלנו עם הילדים, אלא זה המתמשך- בין שני הארגונים הנפלאים האלה עם התלמידים המקסימים.

מחכים לשנה הבאה!


רוצים לשמוע עוד על שימוש בתיאטרון פלייבק ככלי לביטוי והעצמה לבני נוער ? צרו איתנו קשר כאן


מופע תיאטרון פלייבק לנוער

סדנאת תיאטרון פלייבק לנוער החבר׳ה מאיכילוב



bottom of page