top of page

פיתוח חשיבה יצירתית וחיובית

עודכן: 6 בדצמ׳ 2022

תיאטרון פלייבק ויצירתיות

פיתוח חשיבה יצירתית וחיובית הוא תהליך כמו כל תהליך למידה בכל תחום אחר. פעמים רבות אנחנו נוטים לקטלג את עצמנו כאנשים ״יצירתיים״ או ״בלתי יצירתיים״. עצרו רגע לחשוב- כיצד הייתם מגדירים את עצמכם?


האמת היא שבכולנו טבועה מלידה היכולת לחשיבה יצירתית. עם השנים אנחנו לומדים לצנזר את עצמנו,, אבל ׳שריר היצירתיות׳ מצוי בכולנו . פיתוח חשיבה יצירתית הוא תהליך של להחזיר לכושר את השריר היצירתי שלנו. להחזיר לעצמנו את הבטחון היצירתי. אז אם אתם מגדירים את עצמכם כ״לא יצירתיים״ זרקו את ההגדרה הזו לפח!


מיומנויות של חשיבה יצירתית

איך נראית חשיבה יצירתית מבית תיאטרון פלייבק החבר׳ה מאיכילוב? בעצם אנחנו כל הזמן עוסקים בתהליכי יצירה. אנחנו מקשיבים לסיפור ומאלתרים על המקום ותוך כדי עבודת צוות קטע תיאטרלי על הבמה. איך אנחנו עושים את זה? אנחנו שומרים על כללים שונים שמעצימים חשיבה יצירתית כמו למשל - המיומנות להקשיב לכל החושים כדי לקלוט ולהגיב למה שמתחולל מולינו ברגע זה, היכולת להשקיט את הקולות הביקורתיים שבתוכנו והיכולת להגיד כן לרעיונות של אחרים!

פיתוח חשיבה יצירתיות תיאטרון פלייבק החבר'ה מאיכילוב

תרגיל ביצירתיות

בא לכם להתנסות?

קחו חמש דקות על השעון וכתבו על דף נייר כמה שיותר רעיונות לשימושים שונים שניתן לעשות במטריה. חוץ מלהגן עלינו מפני הגשם (-:

נסו את התרגיל עכשיו...

כמה רעיונות עלו לכם?

מתי נעצרתם? מה עצר אתכם?


מספר הרעיונות שהעלתם קשור לרוב ביכולת שלכם לשלוט בביקורת ובשיפוטיות שנקראת הצנזור הפנימי. ככל שהצלחתם לזרוק את הצנזור הפנימי החוצה במהלך התרגיל כך המשחקיות וכך החשיבה יצירתית שלכם היו בשיאן!

מדליקים את היצירתיות

תיאטרון פלייבק החבר׳ה מאיכילוב מדליקים לכם את היצירתיות! במהלך הסדנאות שלנו בנושא פיתוח היצירתיות אנחנו מעניקים לכם ולעובדים שלכם כלים ותרגילים מעולם האלתור והמשחק כדי לפתח את החשיבה היצירתית. חשיבה יצירתית רלבנטית לכל עובד ומנהל. פיתוח חשיבה יצירתית חיוני לפיתוח האישי והמקצועי וחיוני ליכולת של כל מנהיג לבנות אקלים יצירתי חיובי ואפקטיבי.



רוצים לקבל עוד פרטים על פיתוח יצירתיות אצלכם בארגון? צרו איתנו קשר


bottom of page