top of page

קורונה או לא להיות- קורונה כקטליזטור ליצירתיות

עודכן: 18 במרץ 2021

מרץ 2020, הקורונה בארץ. בהתחלה לא ממש הבנו מה זה אומר ומול מה אנחנו מתמודדים. 

ברגע אחד, העולם עצר מלכת, כאילו קפא על מקומו. לרגע התכנסנו, אבל מהר למדנו וביצענו התאמות למציאות החדשה. את החזרות המסורתיות שלנו המרנו במפגשי זום ואף זכינו להופיע מול צוותי אחיות, 

כל אחד בביתו מול המסך. הכלים הפיזיים שלנו הפכו וירטואלים ועולם חדש התגלה בפנינו. עולם של מפגש וירטואלי. סיפרנו את הסיפורים שלנו, שמענו סיפורים של אחרים, ריגשנו והתרגשנו ואז פתאום, 

לאט לאט ובצניעות, חזרנו לשגרה!

זו שגרה שונה, לא באמת ברורה, אבל אנחנו כאן, ממשיכים לרגש, לחבר, להעניק ולעורר. מפתחים מופעים מקוונים, משפרים מדייקים עד שמגיעים לחוייה שבאמת מצליחה לעבור את המסך!


מרץ 2021 רואים את האופק.. מתחילים לחזור לשגרה!

בשנה הזו הזענו, יצרנו, התגברנו על מכשולים פנימיים וחיצוניים ולמדנו להעביר את כל הכלים שלנו למפגש הוירטואלי!

העברנו כלי אחרי כלי אל הזום- מופע תיאטרון פלייבק, סימולציות, אלתור מתוך מעגלי שיח בחדרים, פיתוח תוכן, סדנאות וקורסים! למדנו מכל אירוע מה עובד ומה לא עובד, התגברנו על כל ההתנגדויות שלנו, הפעלנו את היצירתיות וההקשבה שלנו כדי למצוא פתרונות חדשים!

מה שלמדנו מהחוויות שלנו עם הלקוחות הוא שכשכולם מבינים שמופע מקוון הוא בפשטות מופע אחר ממופע רגיל פיזי, כשהציפיה ברורה, החוויה נוסקת לגבהים חדשים! ראינו אנשים צוחקים, בוכים מתרגשים דרך המסך, ראינו סטודנטים לומדים מתרגלים ומקבלים תובנות דרך המסך, ראינו אנשים מופתעים וחווים רעננות חדשה במפגש הוירטואלי!

גאים בעבודה שעשינו בשנה הזו, ומרגישים שזכינו בערוץ חדש שיכול לשרת כל אחד מהלקוחות שלנו בקורונה ואחריה!









bottom of page