top of page

מתנות מהבמה? כן! פיתוח תוכן באירוע פרישה

עודכן: 6 בדצמ׳ 2022

תיאטרון פלייבק ופיתוח תוכן בהתאמה אישית

חקר ימים ואגמים ישראל, תל שקמונה, רוח ים, כחול מאופק לאופק, אולי אחד המקומות עם הנוף הכי יפה בארץ, אירוע פרישה לעשרה עובדים יקרים!


הלקוחות פנו אלינו, לצוות תיאטרון פלייבק החבר'ה מאיכילוב, בבקשה להופיע באירוע הפרישה, ויחד הבנו כי הכלי הכי מתאים לאירוע יהיה קטעי משחק שנכין מראש בתהליך של פיתוח תוכן בעבור כל אחד מהפורשים והפורשות.


קבלנו פסקה קצרה על כל פורש ופורשת ויצאנו לעבודה! הכנו סצינות מצחיקות ומרגשות שמזקקות את האישיות והעשייה הייחודיים. העבודה על סצינות כאלו מגיעה מתוך מחשבה שכל סצינה היא מעין מתנה, מחווה לפעילותם ועשייתם. התרגשנו לקחת חלק באירוע ולהכיר לעומק כל אחד מהפורשים והפורשות! פרופסור ברק חרות, מנכ״ל חקר ימים ואגמים לישראל (חיא״ל), הודה לנו במילים אלו בתום האירוע:

״תודה על חוויה מדהימה, הופעה שנונה וייחודית שהענקתם לנו באירוע הפורשים של המכון לחקר ימים ואגמים לישראל. הצלחתם להבין את המהות של כל אחד מן הפורשים (אישיות ועשייה) ולהנגיש את הקטע הרלוונטי לה/לו בהומור, בחכמה, במשחק יוצא דופן, והבאתם את כולנו לידי צחוק והנאה. התגובות היו מרגשות ונלהבות, נשארנו עם "טעם של עוד". תודה רבה!

הנה הצצה לסצינה קצרה מהאירוע- ״סופר סוקניק״!!


אז איך עובד תהליך של פיתוח תוכן?

תהליך של פיתוח תוכן הוא תהליך יצירתי. אנחנו מקבלים מהלקוחות חומרים כגון מסמכים, תיאוריות, מודלים, חומרי רקע, ראיונות ועוד... אנחנו לומדים את החומר ומתחילים בדרך של פיתוח תוכן להעלות שלל סצינות שיגעו בלב הנושא וימחישו אותו עם הומור ורגש ממגוון זויות לא שגרתיות. אנחנו מעלים בפני הלקוח במהלך חזרה או במפגש זום את הטיוטא של הסצינות ומקבלים פידבק ומשוב. את ההארות אנחנו מתקנים ומתקדמים לגרסא הסופית.

פיתוח תוכן מסוג כזה יצרנו למשל עבור משרד המשפטים בנושא- ״מדיניות הפיקוח החדשה על אפוטרופוסים״, עבור משרד הבריאות בפרוייקטים בנושא- "חווית המטופל", "שאל אותי שלוש", עם אסותא בנושא "בשורה מרה", עם קופת חולים כללית בנושא "פסיכוגניקולוגיה", עם מרכז דהאן בנושא ״יום לציון היציאה והגירוש של יהודי ארצות ערב״, עם עמותת תן גב "קולות המוטבים" ועוד...


יש לכם נושא שתרצו להעביר בצורה יצירתית ואפקטיבית? צרו איתנו קשר כאן

8 צפיות
bottom of page