top of page

הרצגה- הבמה בשירות מרכזי הסיוע

עודכן: 6 בדצמ׳ 2022

תיאטרון פלייבק והרצגות

אחד משיתופי הפעולה שלנו, בו אנחנו גאים ונרגשים לקחת חלק כל פעם מחדש, הוא שיתוף הפעולה עם מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית. כבר שנים שתיאטרון פלייבק החבר׳ה מאיכילוב בשיתוף פעולה עם מרכז סיוע חיפה והצפון חוברים ליצירת הרצגות. אנחנו מציגים דרך הבמה, סיטואציות שהן בשטח "האפור" של החוק למניעת הטרדה מינית, ועל ידי שיח ודיון, אותו מנהלת מנחה מטעם מרכז הסיוע, מתייחסים המשתתפים לסוגיה שעלתה על הבמה. ההצגה בשירות התוכן. אז מה יוצא מהרצאה שמשולבת בהצגה? הרצגה! כלי אפקטיבי מאין כמוהו.

במהלך הרצגה הקהל חש מעורבות קוגניטיבית ורגשית, לעיתים הוא שותף בדיון ונותר עם חויה רעננה ומשמעותית.

לאחרונה התרחב שיתוף הפעולה גם לקהלים של בני נוער. בהתרגשות גדולה יצרנו עם מיטב המוחות ממרכז הסיוע סיטואציות המתאימות לעולמם של בני הנוער. חיפשנו את המורכבויות, את המקומות המבלבלים, את חוסר הודאות שחווים לעיתים בני הנוער, ואותם העלנו על הבמה.

פגשנו נוער סקרן, אינטליגנטי, בעל דעה שמחפש את המרחבים בהם ניתן להתלבט, לשאול והגיב. פגשנו צוותים חינוכים שמחפשים כיצד להגיע לבני נוער באופנים יצירתיים ודרך כלים נגישים ומגוונים. שמחים על הרחבת והעמקת שיתוף הפעולה ומקווים שדרך הכלים התיאטרוניים נסייע, ולו במעט, לגדל כאן דור שמעמיק בשיח ובתכנים.


רוצים לשמוע עוד פרטים על הרצגות? צרו איתנו קשר כאן


מרכז סיוע- הרצגה תיאטרון פלייבק החבר׳ה מאיכילוב

bottom of page